Book “Havana på Amager” & Ketti Bueno Ferrer til dit event

Home » Book “Havana på Amager” & Ketti Bueno Ferrer til dit event

BOOK_TOP_fotos

Vil du lave et usædvanlig event for dine veninder, din netværksgruppe, kollegaer eller udviklingsgruppe?.

Så tag kvinderne i dit netværk under armen, og få en på opleveren sammen.

Sammen bliver vi enige om det tema, I gerne vil arbejde med. 

Det kan fx være:

  • “Kvindelighed & tiltrækningskraft”
  • “De passive mænd og de aktive kvinder”
  • “Kvindelighed og ledelse”.
  • “Kvindelighed, saft, ynde og kraft”.
  • “Cubanske fif, tricks og staldfiduser til at opnå det rigtig sjove liv”
  • “Kom ud over rampen, med din kvindelighed & kropslighed”
  • “De vilde kvinder”
  • “Hvordan sætter jeg grænser og samtidigt gør mig tilgængelig”
  • “Få styr på dit kropssprog, så det virker”

 

Ketti var skuespiller og leder af en teaterskole i mange år, inden at hun flyttede til Cuba, for at lære meget mere om alt det her. Det betyder at hun har en bred erfaring og metoder at øse ud af. Hun har desuden trænet og undervist mennesker i 30 år, samt være debattør, foredragsholder og workshopleder i mange forskellige fora.

For Ketti, handler det om at udvikling skal være sjovt. Når man føler sig tryg og får grinet, slapper krop og sind af, og derfor kan man gennemgå forandring – det kan en anspændt krop eller sind ikke.

Kontakt Ketti, for at lave en aftale:  info@kettibuenoferrer.dk

BOOK Havana på Amager/Ketti Bueno Ferrer 1,5 time. Max 12/14 personer.

PRIS:

Private fra 3500 kroner

Selvstændige/Virksomheder 5.500 kroner + moms

Eller I kan booke en hel aften, hvor I udover ovenstående også får lidt mad og bobler.

Hassan Preisler radiovært på Det næste kapitel har skrevet denne tekst om mig og mit virke.

“Det er med største fornøjelse, at jeg skriver denne anbefaling af Ketti Bueno Ferrer.

Jeg er tidligere elev (1995-1998) på Center for the Performing Arts (Tidl. Den Ny Dramaskole), hvor Ketti fungerede som kunstnerisk leder og underviser gennem en årrække. Da jeg havde gennemført den treårige uddannelse til skuespiller, blev jeg ansat som underviser på enkelte aftenhold, jeg fik plads som skuespiller i skolens professionelle ensemble, og jeg fungerede som PR- og pressemedarbejder. I dag er jeg kunstnerisk leder af teaterkompagniet danskdansk, skuespiller og forfatter.

På det overordnede plan tegnede Ketti en skole med en dybt seriøs tilgang til scenekunsten. Hun indførte strenge regler om mødetider, forberedelse og dedikation, og hun gik ikke på kompromis med disse. Hun forlangte engagement af sine ansatte og elever, og den seriøsitet, som denne professionelle tilgang gav os, er vi mange, der har nydt godt af i vores virke som kunstnere efter skolen.

Ketti skabte en skole med et højt fagligt niveau og opbyggede i hver af os en respekt for det at arbejde med scenekunst; en respekt, som vi bærer med os videre, og som gør, at mange af os i dag har succes med vores karrierer.

Som kunstner er Ketti kompromisløs men kærlig. Hele hendes væsen er fokuseret på at skabe plads til menneskeligheden. Hendes kærlighed til mennesket er altfavnende, og hun er ikke, som de fleste af os andre, afgrænset til at rumme særlige sider af menneskets natur.

Hendes tolerance er generel! Men hvis menneskeligheden gemmes af vejen til fordel for tilpasningstrang eller jagten på den midlertidige succes, så er det, at Kettis kompromisløse tilgang til kunsten viser sig: Hun skubber og puffer til individet og vrider og vender hver en sten for at finde dét, der gør hver af os enestående. For det er hér, i dette felt, at enhver kunstner – måske endda ethvert menneske – skal finde sig selv. Det er hér, at kunsten skabes. Og det ved Ketti!

På det personlige plan fik Ketti skabt et forhold til sine ansatte og elever, der gjorde, at vi som mennesker på skolen fik fornemmelse af, at, der ikke kun var plads til, men brug for os. Enhver persons særegenhed blev gravet frem, understøttet og promoveret som noget værdifuldt.

Kettis kontor stod åbent, hendes undervisning var fleksibel, og hendes ledelsesform var inkluderende. Ketti kan tage og afstå magt, hun kan skabe rammer og bryde dem ned, og hun kan give skideballer og knus.

Jeg bærer på en stor taknemmelighed over, at jeg har arbejdet under og med Ketti –som elev i prøvesalen, som skuespiller på scenen og som medarbejder i administrationen – og jeg står ved, at jeg ikke ville have haft den karriere, jeg har haft, hvis jeg ikke havde kendt Ketti.

Ketti har lært mig at slås med sværd og med roser, men hun har først og fremmest lært mig, at jeg (i mig selv) i virkeligheden er den eneste forhindring for, at ting lykkes. Min egen afgrænsning er, når alt kommer til alt, den eneste egentlige modstander.

Ketti har lært mig at søge indad for at finde min kunstneriske kerne, og hun har lært mig at omfavne og udtrykke det, jeg finder. I mit virke som teaterleder, skuespiller og forfatter ser jeg tilbage på mit bekendtskab med Ketti med stor anerkendelse af Kettis rolle som jordemoder for min indre kunstner og for min kunst.

Jeg giver hermed mine varmeste anbefalinger af Ketti Bueno Ferrer! Hvis ovenstående ønskes uddybes, kan jeg kontaktes.